Jual Sarung Gajah Duduk Murah


Jual sarung gajah duduk murah, kualitas ekspor.

Kode: BZG22

Warna: merah, hijau, biru

- bahan halus
- kemasan mika
- enak dipakai
- motif abadi
- ukuran besar

Kisah Muslim Teladan :

1. Kata Abdullah bin Amr bin Ash r.a : Seorang lelaki bertanya kepada Rasulullah baginda, “Orang Islam yang bagaimanakah yang paling baik?” Jawab Rasulullah Nabi, “Ialah orang-orang yang menjaga orang-orang Islam lainnya dari bencana lidah dan perbuatannya”. (0033) 

2. Kata Anas bin Malik r.a : Rasulullah saw bersabda, "Belum sempurna iman seseorang kamu sebelum ia mencintaiku melebihi daripada cintanya kepada anaknya, kepada bapanya dan kepada manusia semuanya. (0035)

3. Kata Abu Hurairah r.a dan dari Abu Syuraikh Al-Khuza’iy r.a : Rasulullah baginda berkata, “Siapa yang iman dengan Allah dan hari kiamat, maka hendaklah dia berbuat baik kepada tetangganya. Siapa yang iman dengan Allah dan hari kiamat, hendaklah dia memuliakan tetamunya, dan siapa yang iman dengan Allah dan hari kiamat, hendaklah dia berkata yang baik atau diam.” (0038 & 0039) 

4. Kata Abu Hurairah r.a : Rasulullah Nabi kita bersabda, “Kamu tidak dapt masuk surganya Allah, sebelum kamu beriman, dan kamu belum dapat dikatakan mukmin sebelum kamu kasih mengasihi satu sama lain. Tidakkah kamu aku tunjukkan nasihat untuk berkasih-kasihan? Perbanyaklah salam antara sesamamu.”

Sempurnakan ibadah anda dengan kain sarung tenun kebangaan Indonesia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar